Casestudy
Palác Dunaj
Komplexní vizuální identita develeperského projektu na Národní třídě
Základní kreativní idea a marketingová strategie

01 O projektu
Palác Dunaj je ambiciózní developerský projekt v samém srdci Prahy – na Národní třídě.
Jedná se o rozlehlou 6-ti podlažní budovu postavenou v roce 1930 ve stylu konstruktivismu, která nyní prochází kompletní, avšak citlivou rekonstrukcí, již se ujali architekti z globálně působící kanceláře Chapman Taylor.
Palác Dunaj po dokončení nabídne exkluzivní kancelářské a obchodní prostory o celkové ploše 8 800 m2.
02 Cíl
V úzké spolupráci s marketingovou agenturou Mullenlowe Prague, kterou developer pověřil koordinací celého projektu, jsme vytvořili kreativní strategii pro marketingovou a vizuální komunikaci.
Hlavním cílem bylo posílit u zainteresované, ale i široké veřejnosti povědomí o tomto projektu a budovat image značky Palác Dunaj jako exkluzivního místa pro sídlo firmy. Tím zvýšit zájem u potenciálních nájemců a z dlouhodobého hlediska i hodnotu celého projektu.


03 Kreativní idea
Tak jako je při rekonstrukci myšleno na zachování genia loci a zároveň na maximálním využití moderních technologií, je i základní myšlenkou celého kreativní konceptu srovnání doby vzniku budovy se současností.
Tuto ideu podtrhuje i základní motto: Contemporary office space with the Zeitgeist of the 1920’s.
04 Provedení
Bylo snahou, aby grafický styl vycházel z 20. let 20. století. Logo tak například vzniklo rekonstrukcí původního nápisu na fasádě budovy, jehož podoba se našla v dobových plánech. Dalším významným přístupem, použitým hlavně při tvorbě promovidea a focení image kampaně, byla přímá vizuální konfrontace mezi současným a historizujícím světem.
Uvnitř budovy se kreativní koncept projevil od návrhu na využití páternosteru jako unikátní pohyblivé umělecké galerie po návrhy originálních grafických prvků v interiéru. U vizualizací koncept významně zasáhl hlavně do návrhů interiérů.
Důležitou součástí pak bylo zajištění podpory aktivit realitní kanceláře – od grafických materiálů po návrhy unikátních eventů.

Základní sada materiálů
vytvořená pro tento projekt

Vizualizace - exteriér

Vizualizace - interiér












Fotostory – image kampaň
Grafický design v interiéru a navigační systém
Promovideo
















