top of page

Casestudy

​Palác Dunaj

Komplexní vizuální identita develeperského projektu na Národní třídě
Základní kreativní idea a marketingová strategie
191129_1398_FINAL_cam06_aerial_slideshow
01  O projektu

Palác Dunaj je ambiciózní developerský projekt v samém srdci Prahy – na Národní třídě.

Jedná se o rozlehlou 6-ti podlažní budovu postavenou v roce 1930 ve stylu konstruktivismu, která nyní prochází kompletní, avšak citlivou rekonstrukcí, již se ujali architekti z globálně působící kanceláře Chapman Taylor.

Palác Dunaj po dokončení nabídne exkluzivní kancelářské a obchodní prostory o celkové ploše 8 800 m2. 

02  Cíl

V úzké spolupráci s marketingovou agenturou Mullenlowe Prague, kterou developer pověřil koordinací celého projektu, jsme vytvořili kreativní strategii pro marketingovou a vizuální komunikaci. 

Hlavním cílem bylo posílit u zainteresované, ale i široké veřejnosti povědomí o tomto projektu a budovat image značky Palác Dunaj jako exkluzivního místa pro sídlo firmy. Tím zvýšit zájem u potenciálních nájemců a z dlouhodobého hlediska i hodnotu celého projektu.

Dunaj_pred_po.jpg
Dunaj_pred_po.jpg

03  Kreativní idea

Tak jako je při rekonstrukci myšleno na zachování genia loci a zároveň na maximálním využití moderních technologií, je i základní myšlenkou celého kreativní konceptu srovnání doby vzniku budovy se současností. 

Tuto ideu podtrhuje i základní motto: Contemporary office space with the Zeitgeist of the 1920’s.

 

 

04  Provedení

Bylo snahou, aby grafický styl vycházel z 20. let 20. století. Logo tak například vzniklo rekonstrukcí původního nápisu na fasádě budovy, jehož podoba se našla v dobových plánech. Dalším významným přístupem, použitým hlavně při tvorbě promovidea a focení image kampaně, byla přímá vizuální konfrontace mezi současným a historizujícím světem.

 

Uvnitř budovy se kreativní koncept projevil od návrhu na využití páternosteru jako unikátní pohyblivé umělecké galerie po návrhy originálních grafických prvků v interiéru. U vizualizací koncept významně zasáhl hlavně do návrhů interiérů.

Důležitou součástí pak bylo zajištění podpory aktivit realitní kanceláře – od grafických materiálů po návrhy unikátních eventů.

Palac_Dunaj_logo_RGB.png
Základní sada materiálů
vytvořená pro tento projekt
stationery.png

Grafická identita - tištěné i on-line marketingové materiály

web.png
3D_mapa-01.jpg

Mapy

Vizualizace - exteriér

Vizualizace - interiér

Fotostory – image kampaň

Grafický design v interiéru a navigační systém

Promovideo

WD_logoRGB_2024_static01_edited.png

© 2024 Tomáš Martin, Generála Píky 590/8 160 00 Praha 6,  IČ: 71631437 DIČ: CZ 7502140393 

Evidován: MČ Praha 6 Úřad městské části, živnostenský odbor Č.j. ŽO/U15382/2007/Rac

© 2014 Značka walldesign registrována jako ochranná známka u Úřadu průmyslového vlastnictví

bottom of page